Monday, April 17, 2006

Tolong buat reban baru..

ni kira modified balik yang lama, pasal yang lama telah d masuki ular sawa sebesar betis kaki
abah aku, Bomba terpaksa d panggil untuk mengeluarkan ular tersebut yang kekenyangan menelan seekor
ayam dan beberapa ekor anak ayam..
eh abah aku pakai walkman ke kat pinggang dia tu? lagu apa dia layan tu eh? ke mende tu?
"kat celah tu lah ular sawa tu dok melingkor kekenyangan tu Lim.." kata abah kpd ku..
uiii ada gak aku enterprame kat sini ek? ishk berpeluh gak aku petang tu..saja tolong orang tua
tu buat reban ayam yang baru..bukan berlakon ambik gambo ni wei..!!

8 comments:

Anonymous said...

uiks.baru berpeluh sket daah eksyen..ekekke...uiks,..entreprem ajo..tu ntah saje gimik je tu...lps tangkap gambau, si Halym neh pi terbongkang..ekekke

Anonymous said...

ko tolong bebetul ke wat² tolong jer ni lym... :P

Anonymous said...

Aku tak nampak peluh pun. Eksyen untuk camera kot.

Anonymous said...

ceh... wayang je tu..
ini punya trick aku dah pakai dulu..

Anonymous said...

ko mmg cari glamor weii..

Anonymous said...

Enterprame saja!

Marts

Anonymous said...

nak kaber line tu

Niza @ Anis said...

saja nak glemer org yg ngah interprem ni..