Saturday, January 13, 2007

Aku,dia dan Famous Amos

Ajipp ada dapat entry cemni, aku pon ada gek, tapi sori la,aku tak minat nak masak masak ni, bagi aku masak memasak ni keje ongpompuan,tu yang aku tak dapat MIXER mcm ajipp dapat, pasal mungkin Ajipp ni pompuan kot,pasal dia suka memasak,mana la tau kan? aku bukan penah jompa betentang mata dengan dia,jadi tak salah kalo aku nak beprapisangnangka dgn dia,dengar sore Ajipp pon aku tak penah,yang aku penah dengo sore tu mungkin abang dia ke,opis boy dia ke? pasal biler aku call tak penah yang dapat atau biler aku sms dia haram takmo balas,eh!lupakan le pasal ajipp ni ye,buang karan pulak kan,sebenarnya aku nak cerita pasal entry aku ni,oh!ya pasal cekelat cip ni kan..sebenarnya mcm ni..kejadian pelik ni berlaku pada bulan April kalo tak silap aku la tahun 2006 yang lepas, sedang aku berjalan jalan dekat Mid Valley aku terjumpa dengan seorang pelancong wanita yang sedang merayau rayau tanpa tujuan sambil mengendong beg plastik,tetapi gaya pelancong itu agak trendy dan muslimah.Lalu aku bertanya dari mana hendak ke mana?apa gerangan dia dok merayap sambil memakan Famous Amos,Lalu jawap wanita itu dia terlupa mcmana nak naik bas pulang ke Singapore,dia hingat Mid Valley tu stesen bas,aku yang kesian trus menghantar dia ke Puduraya.Sesampai di sana aku pon belikan tiket dan naikkan dia bas(dia naik sendiri) bukan aku dukung dia.Tapi aku tak sempat nak bagitau dia yang Famous Amos dia tertinggal kat dalam kete aku..apa lagi,aku bedal je la sampai habis,sedap pulak tu..itulah cerita Aku,dia dan Famous Amos.sekian.

2 comments:

Anonymous said...

Tolong...tolong..citer nie takda kena mengena dgn aku...
Nie sumer fitnah..wakaka...

Ajipp said...

mencikkkk..
ai het yu bang lym..
ai het yu..
c u in kot memot..