Wednesday, October 10, 2007

Sopping raya..

Tengok laa tu..ni yang di namakan beraya sakan..takpelah untuk budak budak kan..kira kopak koyak rabak gak wallet haku sepanjang minggu neh..dah beli baju nak kena beli suar pulakk..mencik...Kalau terrer kira la bape helai semuanya tuu..banyak ooo..anak pon ramai..ekeke..itu belum termasuk si ibu punya baju baju raya..

Hehe..dalam kopak2 pon sempat lagi aku sambar 2 helai baju JEEP neh..jangan cemuruk ye..Tapi tu laa..aku terpaksa ambek yang kaler oren belang 2 tuh..huwaaaa..macam baju dalam penjara..Anne yang soh aku pilih yang itu..aku tak suka kaler bright bright ni..apa nak buat? Tapi aku berjanji untuk pergi semula hari jomaat ni mendapatkan design kaler yang aku nak hari tu..Anne kate kaler dia kepam tapi aku suka..mencikk

Dah lama aku tak beli suar jeans.Tiba2 taon ni nak pakai suar jeans..tapi survey punya survey jeans Levi's rege semuanya rm2oo ke atas..mencikk.Terpaksa la aku beli jeans Lois ni jek..tu pon dah cecah seratus..

4 comments:

Anonymous said...

perghhhh
pulun habis ni
habis satu sogo diborongnya

x gatal ke pakai Lois?
kan bang lym dah selesa dgn levis even made in siam?
ekekek..ampooonnn

rampingnyaa...33 jek?
jeles tawww

p/s: apa guna berbaju dan berseluar baru andainya spender masih lama, berlubang2....wakakakakak

halym said...

pe plak gatal pakai Lois??
oit aku mana de pakai Levis SIAM?? ORI TAWW

bes pinngan aku pd asalnya 29 jek
la ni dah naik sket 33 pasal poser..

pandai ko...spenda aku banyak yg dah belubang lubang
tu la yg best pakai...wakakak

Anonymous said...

spender ko berlubang lym ?
ish ish ishhh.... tajamnyaa....


samat ari aye... mahap jahir batin

halym said...

belubang kat belakang laaa..uncle neeehhh..mencikk

samat raya gak..yg dok lam perut tu nak kuar biler? ekeke