Thursday, May 03, 2007

Hepi besday Vagg

Aku kenal Vagg dari cerita arwah Damit dan pernah ternampak banner Tribute to Vagabond kat amnet dan KooL sikit masa dulu,aku tak pernah kenal Vagg secara dekat,tapi aku terbaca segala kenangan terakhir Vagg lalui bersama dengan arwah Damit..sesungguhnya aku teramat sedih dengan cerita yang d kongsi bersama itu dan dengarnya Vagg sempat menziarahi pusara arwah Damit.Sesungguhnya Allah mengurniakan kelebihan itu pada Vagg yang tidak kami, rakan rakan cyber perolehi.Apapun selamat menyambut ulang tahun yang ke berapa aku pon tak tahu..Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki.

4 comments:

cemutkeyengge said...

VAGG, selamat harijadi! huhu lawanya kek...

Sepatutnya ko kasik aku kek ikan tu taww...ko memang saje nak soh aku jeless...mencik taww halym neh..bluekkk!

halym said...

ahkak kan dapat 2 kek?

ajipp ritu nak kek tingkat aku kasik..

yang Vagg ni spesel..hahaha (saja nak membodek gak)

capati said...

hepi birthday vagg

vagg said...

to kakCEMUT:
keekeke beshnye dapat kek IKAN...kite sker taw...akak nk gak ke? mana blehhhhh...eekekeke

to abgHALYM:
kite terharu bangLYM sudi mengwishkan besday kite. walopon bz jadik PA aizat...bangLYM masih ada masa..ekekeke tetibe ku jadik skema. by the way TENGKIUS bang

to kakCAP:
thanks kak...kasi la adiah besday kat kita....ekekek