Thursday, February 01, 2007

Happy Anniversary ke 7..

Malam tadi dinner aku di taja oleh Ketua Bahagian Cawangan Penduduk Kg.Datuk Harun,Petaling Jaya. Terima Kasih kerana siap anto kat opis aku lagik, walaupun aku tak sampai hati nak bedal masa tu jugak, biarpun aku lapar yang amat sangat,tetapi contohi la aku yang sanggup menanti waktu pulang jam 11 malam semata mata untuk makan bersama isteri tersayang.hehehe.Happy Anniversary Yang..
Aku memang tak pernah pekena Nasik Bukhara Beryani ni seumur hidup!kerana walau apa terjadi pon nasik putih tetap menjadi keutamaan,berbalik kepada gambo ni..heran tak? ade ke dia bagi aku nasik je semata mata mcm tuh? ngan telor sejibik? huh?
Lerr..budak ni tak tido tido lagik masa aku sampai umah kol 11.45mlm. Huh mcm tau tau je PAK SEDARA dia kirim nasik ni..tak nyempat2 aku nak bukak, dia sikit je lagik nak masuk lam kotak nasik tuh..iskk..sempat je kuis kaki dia yg seksi tuh..idop ke Pooh Bear tu?

Errrr..maap la Pak Sedara ye..aku tak perasan..aku hengat ko nak SAVE budget, kasik telor je..hehehe rupanya ayam tu main CAK CAK pulak kan..sian ayam tu lemas kat dalam timbunan nasik tuh..ekeke..ayam tu dah mati masa aku kuarkan dia ke dalam pinggan..muehehe.

No comments: