Thursday, February 08, 2007

Visit Malaysia 2007- Putra Jaya

jangan marah..tema tetap Oren..tak suka jangan tengok..susah betul danish tu nak soh dia begambar..memacam peel dia buat..mencikk
Indah masjid ni..dah banyak kali ke Putra Jaya tapi tak kesempatan nak melilau..

Pintu gerbang masjid dari dalam..Tak boleh nak buat apa..matahari berada di depan ku..nak pergi ke belakang sana tak boleh..ada tasik..terpaksa berpuas hati dengan hasil cenggini..Layannnnmeskipun ada sign tidak boleh mengambil gambar di dalam..aku tetap berdegil, dengan selamba selepas solat aku berdiri tetengah dan 'tangkap' je di hadapan mimbar ni, selepas itu aku kena kejar dengan pak guard dekat pintu masuk tu..aku buat selamba terus belah..eleh bukan aku buat benda tak elok..aku cuma kagum dengan keindahan rekaannya..itu saja..nape nak sekat kreativiti?

Mentari berada di depan ku..tu yang gelap gulita..ambik kanta nak kasik terang..Ni ler tujuan aku sebenarnya..Hospital Putra Jaya..hehehe..melawat orang sakit..siannn
Ahkak Ipar le tu..baru lepas operate kanser (tyrod) kat leher, yang terlindung kain putih tu pasal nak support tangan dia yang dah membengkak dek kena jap..

No comments: