Thursday, February 22, 2007

Sudirman dalam Kenangan..

(12 Mei 1954-22 Februari 1992)

Telah 15 tahun Sudirman pergi meninggalkan kita di usia muda 33 tahun,jika dia masih hidup sekarang dia akan berusia 53 tahun.

Peghibur No 1 Malaysia sebelum Siti Nurhaliza,anak jati Pahang dan anak Malaysia pertama memenangi anugerah penyanyi Asia terbaik di Royal Albert Hall,London.Di beri jolokan Penghibur Rakyat,Seniman Rakyat dan Elvis Malaysia.Beliau adalah penyanyi,penggubah,peguam,penulis,pelukis,pengarang,pelukis kartun,usahawan dan pelakon.


Al -Fatihah

5 comments:

cemutkeyengge said...

aku ada sekeping gambar n sepucuk surat dia...memang dia tulis surat tu untuk aku tawww...kalau tak cayerrr...nanti aku tunjuk...ada kat umah, dalam album...kalau arkib tengok sure nanges...

halym said...

pentipus,tak nak caya..



errrr..ak nengok..nak nengokk..nak nengoooooooookkkkk..wakaka

cemutkeyengge said...

tunggu ya, kena cari jalan cemane aku nak tepek sini...kalu tak bley tepek aku minta tolong cina kedai gambar buatkan..

eekekk...ko menjeleessss kerr? aku ada bukti tawww...

halym said...

huh, sat ni taon 3000 pon blom tentu aku dapat nengok..huwaa

cemutkeyengge said...

okiess...taon 2020 sok ko bley tengok...