Saturday, July 21, 2007

Dinner@Syed.PJ

Tuesday 17.07.07
2030hrs
Ni kira entry tertunda la ye.

Sempat keluar makan bersama Marts dan Uncle juga dengan kehadiran si kecik Danish.Saja je aku bawak Danish ni sebagai taktik untuk dapat balik secepat mungkin.Tau je la kalau dah berjumpa dan berborak dengan 2 orang sewel ni, memang masa tu berlalu mcm tu saja.Ada saja cerita lawak yang muncul dengan sepontan.Kira sakit jugak la pipi dan rahang dok gelakkan orang bujang kita ni..sampai Danish tu dia nak cekik..Oit!tanak kena dera mentally..sila kawen cecepat! Malam tu Marts makan nasik bukhara ayam.Marts ni aku tengok kuat betul makan,Sana sini mesti dia mintak makan,patut la perut dah semakin boncit sekarang.Lepas tu kuat tido,camne nak ngorat anak dara orang ni? Tu yang asik takdak masa je? Tapi nasib baik aku dapat pujuk dia makan lauk ayam,ade ke nak mintak nasik bukhara dengan rendang cacing? Huh apa saja la ko ni Marts? Kawasan telinga terpaksa di tutup,sebab ankel pakai subang beso..hehehe
Mencikk arr Uncle ni? Sambil sembang, sakan dengan PDA dia tuh..ramai betul awek esemes tak renti renti masa tu, jeles plak aku yang takdek awek ni..hehehe.Ke auntie yang esemes dok mengekori Uncle 24 jam?Ala Uncle apa barang dok esemes? nak tengok tak jantung maknusia jatuh atas lantai,pastu dia kutip balik?Apa lagi, serbu ah dia..Ada berani?

Uncle ni sengaja je mintak nasik bukhara lauk kamben.Lepas habis makan kan,dia pergi dekat cashier then tetiba dia mengembek banyak banyak kali,cashier tu memula tak paham,terpaksa aku dan Martenuk jelaskan kepada cashier yang Uncle nak mintak tisu..
By the way, aku dapat balik cepat malam tu meninggalkan mereka berdua dengan memberi alasan Danish perlu meminum susu tepat jam 11 malam..hehe

3 comments:

marts said...

Halym tipus, dia melucass lagiks dalam entry ni.

1. Pewot aku mana ada moncitt, pewot Dans ngan Abah dia yang moncitt.
2. Sebab Halym belanja, jadi aku makan banyak.
3. Dans tu Halym bawak sebagai taktik sebab dia takut Dans lagi over dari dia kalau Dans kat umah.
4. Dans mintak susu dgn waiter sebenarnya, bukan tisu. Sebabnya susu kat umah Abah dia dah abiskan!

Larikkkkkkkk

cemutkeyengge said...

Errr...danish yang kena minum susu jam 11 sharp atau ko yang nak susu tu?? ekekeke...cabutttttt...

halym said...

memang pon..sharing..loving..hehehe