Wednesday, July 04, 2007

Sedapnya makan..

Tak pernah makan kat Restoran Thai lagik..minggu lepas member ajak pi makan tengahari kat Glenmarie Shah Alam. Ha ni kira promote gak la ni pasal dapat tisu dalam plastik siap dengan address dan no tepon,tapi aku tak dapat royalti ke ape ape pon..hehe
Ikan Senangin masak asam pedas..perghh
Sayur kailan goreng ikan tak berapa masin..ermmm
Udang sambal dengan petai..fuhhh
Tauhu bakar dengan sos ******.

Terlupa pula aku nak ambik gamba nasik putih dengan air fresh oren. Untuk pengetahuan,aku makan nasik dengan nasik tambah 2 pinggan.hehe

Amaran: jangan klik gamba gamba di atas jika belum lagi masuk waktu LUNCH,nanti air liur termeleleh kat lantai,sbb gambar2 terlalu sharp di taja oleh kamera digital Olympus 7.1 megapixels.

3 comments:

marts said...

Nak cakap guna camera baru la tu.

Mencikk.

Opss... restoran Cina upanya. He he he he... mesti depa ada jugak jual tenuk masak lemak kan!

Gambar last tu macam rupa daging tenuk je.

halym said...

tau tak..akak yang ajak aku ke sini kan..punya la dia BANGKANG habis aku ajak ke Chicken Rice Shop..dia kata tak halal,padahal terpampang besar logo halal, tapi selamba je dia ajak ke Restoran Thai ni wpun aku bising2 pasal halal ke tidak..sekali ni je la..

Anonymous said...

cam kedai cina je...eiiii...