Thursday, August 09, 2007

Astro channel 79

Crime and Investigation Network: Where true crime pulls us into a fascinating world.Here the smallest detail can be an explosive clue and the world's best detective s match wits with master criminals.Viewers join in ,track the investigation,solve the puzzles,and gains inside into the criminal mind.In the end,as the last piece falls into place,we know that justice is served.

Alamak....kenit la pulak?? kenit pon kenit la..Apa yang nak aku kongsi ialah sejak gemenjak ni aku dok menebeng depan TV selagi boleh..tak kira waktu dan ketika semata mata kerana rangkaian baru kat Astro 79.Setiap malam sekarang (aku kije shift pagi minggu ni) aku bermaharajalela dengan remote Astro terlopong depan TV. Lepas satu ke satu siri dari jam 8 malam hingg 12 malam.Alasannya aku memang SUKA dengan dokumentari sebegini berbanding drama CSI, kerana ianya memaparkan kisah benar dan sebahagian rakaman ketika kejadian sebenar juga di dedahkan..Kalau dulu aku dok tukar tukar dari channel 50,51 dan 52 mencari program sebegin.Kini tak lagi...Danish pon tak dapat nak nengok Cartoon Network dia macam biasa sekarang..Aku cadangkan dia beli dekoder lain..hehe

Virginia Tech:Eyewitness to a tragedy
10:00 PM
19 August 2007

*Aku tak sabar menanti tayangan dokumentari ni.

No comments: