Thursday, August 02, 2007

Dating ngan Martenuk..

Mid Valley
25 July 2007
Wednesday
1630hrsAku singgah ke pejabat Marts dulu sebelum gi dating..Ni kapet dalam lif pejabat Marts.Aku terpaksa amek gambo dia separuh jer..pasal pada masa tu dia pakai singlet PAGODA je waktu kerja.Aku yang malu..
Hari tu kami berdating berdua..pergi Mid Valley..masa ni Marts dah tuka baju..Marts bercadang nak carik G-String ngan bedak sejuk katanya.Aku ngikut haje,lepas tu ambik lunch (pukul 4 petang) bersama sama kat Madam Kwan's Restaurant.Aku tanya kat Marts, HALAL ke tidak? selamba je dia kata halal,aku takde pon tengok ada sticker dari JAKIM tepek kat situ? pape ko tanggung dosa haku Marts..hehe

Tengok tuu..romantis tak? Ada gak lilin tapi saja aku tak amek gambo..Kami order air yang sama..Fresh Kentang dengan Cincau Lenyek.. Marts malu malu sampai dia lupa yang mana satu straw..selamba je dia kolom batang plastik pengacau tuh..mencikk

Ermmm..aku jarang gi Restoran memahal ni..aku tanya la Marts..ape mende dalam cawan kecit neh..Tau tak dia kata apa?..tu minyak pelincir!..huh mencarut je keje,bengong!
Marts makan Nasik BOJARI..sebab Marts memang suka makan nasik berlaukkan jari jemari ni..tapi hari tu jari dah habis,terpaksa la dia order leher ayam.Lepas tu kan dia mintak yang bukan bukan..dia mintak leher ayam yang lentik macam tuuu..mencikk!!
Hehe..aku makan Char Kuey Tiaw ni jer..malu seh..sebab Marts yang bayar..order la yang paling murah sekalik..last last aku yang tak habis..sebab aku baru lepas makan nasik padang Sogo..tapi..aku sempat tapau CKT tu dan biler sampai kat rumah aku berebut pulak anak beranak makan..hahaha..tak senunuh kan? Sedap siott..
Lepas makan kami ronda ronda sambil berpegangan tangan..ekeke..sebab aku mesti kena pegang tangan Marts..pasal Marts pantang tengok maknusia pakai langsir..habis dia nak selak..muahaha..lepas tu ada jumpa klinik kecantikan..Marts ni sebok nak pi tengok dan masuk dalam tempat maknusia pakai langsir tengah bebaring..Sebaik sempat aku insap kan dia..Lepas tu kami terjumpa gamba USTAZ..macam yang dalam poster yang kat atas ni..Wah! ustaz dah jadik model jenama RENOMA ye? wakakaka..ampun Stad..ni semua idea Marts..cabottt..

3 comments:

marts said...

Entry ni macam entry lucah je bila dapat kat Halym. Jari aku masih cukup lagi la, he he he...

Betul la tu gambo Ustaz, dia kan kamben dalam Pirates of the Carribean.

Staz, nak kapal korek yang Staz kata nak belikan dulu!

halym said...

orang lain takde pon ngadu entry ni lucah?

sah sekarang...Marts memang dah gatai melucah 24 jam..hehe

marts said...

Sial je kan.