Thursday, August 02, 2007

Eye On Malaysia..!!

Taman Tasik Titiwangsa
29 July 2007
Sunday
1530hrs
Tiket rm15 dewasa dan rm8 kanak kanak 3-12 tahun.
Aku kira ada 5 kali pusingan kami dapat.
Kelajuan = 200km/sejam


Masa mula mula masuk ngambil tempat duduk..

Dia bergerakkkk...masa ni kaki aku terjengket..leher aku ngilu..

Jakun la sekejap masa tu..Danish macam sentap je kan?

Tapi lepas tu dia tunjuk sign OK!

Erkkk...ngeri nye haku..Masa ni aku pejamkan mata..

Lepas lima menit baru aku OK...Sempat la merakam permandangan indah berikut..

Ampang.
Kuala Lumpur.
Istana Budaya.
Kuala Lumpur.

Permandangan Hulu Kelang.

Perpustakaan Negara Malaysia dan Istana Budaya.

Permandangan Taman Tasik Titiwangsa.


Selepas turun..apesal lak budak2 ni tutup muka eh? bagi chance kat aku kot? hehe..jangan marah.

5 comments:

Misz HoNey said...

hahahhaha

anak2 abg lym tu tup mata bkn sbb ape...dorg rasa cm gelap jek bile abg lym amek gambo sesame ngan dorg

wkakakakakaka

abg lym nk dtg melaka..yeyeh...

wkakakaka

marts said...

Tetiba Halym tunjukkan muka dia. He he he

Ye la, dah poplar masa Manda kawen kan.

Anonymous said...

Itu ke Abang Halym nyerrr....
Kecik comei jerrr...
Boleh ker bawak motor besor tuh?
Mau tambah kecik nanti kena penyet...
Hahaha...
Ampunnnn

che^amad said...

halym sudah tidak malu lagi sekarang menonjolkan dirinye.. wakakaka

halym said...

Tu bukan aku laa...aku tukang ambek gambo..tu drebar Eye On tu...kena bayar amek gambo ngan drebar tu taauuu...hehe