Thursday, August 02, 2007

Manda Kepek dah tawen..

Kg.Pengantin
Off Jalan Ampang
28 July 2007
Saturday

2130hrs

Sama Cantik Sama Padan..Tahniah buat korang berdua memang secocok.Aku doakan agar korang bahgia sehingga ke anak cucu,cicit dan tak lupa juga konyet..ekeke

Tapi aku frust la sebab tak dapat nak amek gambo korang kat mahligai pelamin yang sungguh indah tu..Aku dok nuuun jauh terbelakang dekat sebelah tandas..Lagi pun montot aku cukup berat masa tu nak bangun sbb terlekat kat kosi..Segan weh..nak kena melintas depan orang ramai,lepas tu ada lak segerombolan forumer amnet dok rancak berborak dalam satu meja,lagi la aku fobia..segan weh..ekeke.So ini jela gambo yang aku dapat sebagai kenangan..tu pun masa tu penat aku dok gamit dak Mandot neh..wat taktau jek...dekat doploh menet aku berdiri depan dia nak snap gambo ni baru dia tersedar..mencikk

Mandot,ko ketaq ye pegang parang nak potong kek tu? hehe..Tak selesa plak aku nak amek gambo..aku rasa mcm ko nak baling je parang tu kat aku masa aku nak snap gambo tu..hehe..Aku nak hambek gambo ko potong kek,bukan nak makan kek tuu..sebbaik Santos tak hangen..ekeke.Oit Mandot, seksi la ko masa tu..sebbaik lagi Santos ader kat situ..hehe

Nampak tak tu pelamin angan ku musnah dari kejauhan..hehe

Mencikk..haku ingat ader la nasik putih ngan ikan bakau ke?

Betul la Mandot neh perli haku..aku kan dah ader telor,dia kasik lagi telor watpe?..pastu siap ader EXTRA sebijik..mencikk!!

2 comments:

Misz HoNey said...

ekekeke..abg lym konyet

panggey pelan sangat..mane nk dgr..sebbek santos dgr..kalo dak..smpai esok pagi abg lym panggey aku...ekekekke

ms ptg kek tu..aku hengat abg lym nk amek kek aku t...tu psl aku tenung tajam..ekeke..hoh..ko kate aku seksi..mencik taw...

ttg nasik lak..kan aku dh pesan suh ko bwk nasik putih dr umah...ekeke..ikan bakau kt sepang jek ada...telur tu lak..jgn byk ckp..ko yg nak sgt...

wakakakkakaka

apapon maceh abg lym nk family yg sporting dtg majlis aku yg serba sederhana...comey bangat anak2 abg lym..seb bek suma ikot muka kak anne..putih jek...ekekekkeek

halym said...

aku terkesima depan Santos la manda oii..hehe

meriah dan grand giler dia kata sederhana...mencikk