Sunday, April 22, 2007

Bakal Juara ?

Musti Marts dan Ajipp terpaksa menelan air liur malam tadi melihatkan Aizat melontarkan satu persembahan perfect 10 di mana seluruh auditorium memberikan Standing Ovation kepadanya..Persembahan begini lah yang aku pernah katakan memberi semangat kat aku kali ini untuk terus mengikuti AF yang pada dasarnya, semakin terkeluar dari norma norma stended Akademi Fantasia terdahulu, (wah bahasa! kalah Jentayu mcm ni)
Tiada siapa dapat menafikan Aizat memberikan seluruh jiwanya kepada lagu ini dan mencengkam seluruh jiwa umat fanatik AF khususnya (macam Minah) dalam konsert malam tadi.(Aku bukan Fanatik taw).Pada pandangan aku hanya Ebi yang akan berjaya menggugat perjalanan Aizat menuju puncak sekalipun mendapat tentangan hebat Dafi di mana majoriti pengundinya yang terbuta seni.Apapun pilihan aku ke Final adalah Aizat,Ebi,Milah,Candy dan Dafi.

6 comments:

just me said...

nyampah plak bc review lelebih bang lym neh....

halym said...

wakakaka
aku taw hang suka Dafi kan?
proceed dengan Dafi hang..ekekek

Anonymous said...

huh

Anonymous said...

pewot aizat seksi la
menggelebeh
tu yg wat halym terpesona tu
wakakaakak

Misz HoNey said...

aizat poyo...mg depan kene kuau la tu

ehehehe

marts said...

Baekkkkkkkk punyaaaaaaaaaaaaaaa.