Sunday, April 22, 2007

Horlick Ais

Mak oii sedapnya aku mentekedarah Horlic Ais bungkus ni di kala waktu tengahari sekarang neh yang panas berdentinggg..Bersesuaian dengan tugas aku sebagai pemadam api,air sentiasa bermain main di segenap penjuru hidupku..nampak tak hose air dan pemadam api tuh?hehehe
Aku sejak dulu tak pernah suka dengan minuman Horlic ni tau, aku tak suka dengan rasanya yang melekat kat tekak dan seakan akan rasa masam susu kamben,aku rasa macam nak muntah jer kalau minum,so bungkusan yang anda lihat adalah sangat bersejarah kerana hampir,(tak ingat yang tepat) 25 tahun aku tak pernah minum Horlic kot.
Nak di jadikan cerita dulu semalam kawan aku nak banjer minum,(banjer lagik?) kawan aku yang lagik satu mintak Horlic panas,aku tetiba teruja nak mencuba pula Horlic Ais.
Nah, apabila sesedut saja.Wahhh..terasa macam berada di kandang kamben pula,hehehe..takde lah..rasa sedap pulakkan? tak caya cuba test try minum.

5 comments:

just me said...

25 taon dulu??

hmm..cian dh umo separuh abad br tau horlicks ais tuh sedap ekk...

cian kat bang lym..

halym said...

ye la doploh lima taon
masa tu baru kuar dari pewot mak..

just me said...

ek elehh..ader ati tuh nk ngaku mudo...

goli den

Anonymous said...

huhu.. nko ni mesti suh bangla belanja kan

marts said...

Yoeb, bangla yang belanja tu ko kan?