Monday, April 02, 2007

Pelamin Mandot ?

Semalam g kenduri kawin kat Bagan Lalang,korang tak dapat jemputan ke? Mandot jemput aku sorang je kot..hehehe..sampai hati dak Mandot tak jemput kengkawan lain..Amacam? Lawa tak pelamin Mandot neh..
Eh..eh bukan Mandot laa..ekeke..Mandot mana pakai tudung..Lelaki tu pon bukan macam Santos kan? Balak tu mungkin Carlos kot..wakaka, Sebenarnya ni kenduri kawin kat umah jiran haku,depa first time guna Dewan Orang Ramai yang baru siap..saja je aku amek gambo derang ni,bukan aku kenal pon depa..sajaa..Takdak pix maknan tak sah kan? kang kata aku tipu plak p kenduri, yang ini dak Nisa yang makan,pecaya tak penuh satu pinggan aku isik, wakakak saja je aku pedajal soh dia makan bebanyak,yang atas tu annie punya kongsi 3 orang makan.haaa..yang ini aku punya la..macam biasa mesti aku amek nasik putih punya kan,aku tak boleh makan nasik minyak atau beriani,nanti sakit pewot.ekeke Perasan tak ada kepala ikan tuh..hehehe ader ke depa taruk ikan..aku ngap sakan,rupa rupa nya ikan masin.
Sebenarnya ke mana mana kenduri kawin mesti aku carik nasik putih,kalau takdak kat situ aku akan pi usha kat dapor..kalau takda gak aku soh depa masak untuk aku..wakakaka

6 comments:

marts said...

Pelamin Mandots tak akan semeriah itu. Eke ke ke Ampunkan Marts Mandots.

Misz HoNey said...

a'ah..pelamin manda simple jek...letak tikar, duk bersila...nt kita dok sesame yek marts...ekekekke

abg lym..pesal dia buat kat bgn lalang tu??/xdek tmpt len ke dia nk wat???ekekekkee

marts said...

Eke ke ke ke

Haku dok depan ko bersilat boleh?

Misz HoNey said...

ala...dok sblh manda la...

muahahah

mau mats demam 40 ari...wakakakka

marts said...

Ceh! Tenuk merela!

Mandots yg demam skrg ni kan? Baru je Marts lawat blog dah demam.

Misz HoNey said...

tu la...windu kt marts...

wakakakakaaka....