Sunday, June 17, 2007

Amek repot kad..

Sebelum mengadap teacher,kena semak dulu hasil kertas peperiksaan..saspen je tengok muka Nadhirah tu..
Kena mengadap sekali 3 orang cikgu Nadhirah..yang tengah2 tu pengetua dan yang lagi 2 orang tu cikgu kelas dan cikgu Qira'ati..Wah bagus jugak Tadika ni,subjek yang di ajar mengalahkan budak darjah Satu,tu yang Nadhirah manjang tensen je biler balik sekolah..Apa pon Alhamdulillah..hehehe semua pon dia dapat A, markah 90% ke atas..ekeke aku bayangkan Nadhirah mesti fail semua sabjek..tepaksa belanja Kentaki.



Ke sekolah Nisa' pula..
Nisa' gabra sedang menunggu giliran dia.Silakan tengok..kata cikgu Normah..Nisa' ni seorang murid yang....bla..bla..bla..Nisa' kena tingkatkan usaha lagi..


My first pengalaman ke sekolah berjumpa cikgu untuk ambek repot kad.Baguih gak wat cemni,at least banyak benda yang aku dapat cakapkan dengan cikgu tu dan memacam gak yang cikgu Normah ngadukan kat aku.Dolu dolu mana ade macam ni? Teringat waktu aku darjah berapa ntah,takut punya pasal dapat nombor banyak,aku padam nombor tu dengan air liur,pastu tukar ke nombor sikit..tak pandai langsung nak menipu,last last aku kena marah dengan cikgu dan abah,wakakak bengong kan?
Alhamdulillah prestasi Nisa' agak membanggakan jugak memandangkan ini adalah semester pertamanya sebagai murid Tahun Satu.Dia mendapat peratusan A bagi keseluruhan subjek.Tetapi nombor kedudukan di dalam kelas tidak begitu penting kata cikgu Normah.Cuma pesan cikgu supaya Nisa' meningkatkan lagi prestasi selepas ini supaya segala kelemahan yang ada dapat di perbaiki.

2 comments:

Misz HoNey said...

"S" tu sbnarnye stand 4 Sipot la abg Lym. Kalo nadhirah buh urup "B" utk butang...ekekekkeke

halym said...

setan!!...wakakaka