Monday, June 25, 2007

Exclusive:- when Danish met Yayah

Saturday 23 Jun 2007 (petang sekitar jam 5/lokasi dirahsiakan)

Cute sangat budak 2 orang dlm pix tu kan? sorang korek idung sorang garu kepala..serba tak kena atau malu malu Tenuk ni? aii lain macam je Yayah tenung Danish tu? ekeke cemtu la budak budak bile di gandingkan untuk bergambar,tetapi 2 orang budak ni memang boleh tahan famous kat dalam blogger kengkawan kita kan? Sapa tak kenal Yayah? sian dia kena buli auntie dia soh pegang pistol la,pegang gunting la,tunjuk ketiak la..ishh itu dah di kira bibit bibit dera dah tu..cheewahh pandai pulak aku guna bahasa2 makrifat M Nasir..ekeke Apapun aku sayang kat Yayah sebab dia comel sangat sangat macam auntie dia..hehe

"..Yayah malu ye? Ala apa nak malu,Danish bukan nak tekel Yayah, saja je Danish singgah kejap nak carik Yayah,bukan kejutan ape pon,lagipon bapak Danish biasa dengan tempat Yayah tinggal tu,ala bapak Danish lama dok KL dekat pulak area situ,tu tak jauh dengan tempat permainan bapak Danish dulu dulu masa kekecit men beskal,panjat pokok,mandi sungai dan melastik pacat.hehehe
Apapon Danish nak ucap terima kasih kat Yayah dan auntie kerana sudi meluangkan masa untuk melayan kerenah kakak2 Danish,ibu Danish dan bapak Danish ye.."

Errr..Tiba tiba dalam hati aku penuh dengan rasa mencikk tatkala ekor mata aku tepat merenung kelibat ejaan yang tertulis kat sebijik kek coklat yang cukup enak kalu di baham.Bila ku tanya kepada empunya kek ni,huh sepatah haram tak menjawap.Aku pasrah kerana aku taw dia sedang berperang dengan perasaan sendiri..(aku tergelak dlm hati masa tu)
Kek ni aku beli sebab Nisa' yang sibuk nak..Pantang tengok Barbie kat mana mana mesti dia nak,aku ingat kalau Lintah ade cop Barbie pon dia nak..tapi ni Cokelat Butter kek laa..
Sedang dalam proses membaham kek anak beranak.sedap yang tang cokelat tuh.

Hehehe sedap taw kue cucur badak tu, kepap inti sadin tu pon sedap,Samosa tu pon sedap gak,tapi nanti cuba la taruk inti Lintah lumat goreng tepung pulak ye.Nanti bebila senang aku singgah amek lagi ye..

6 comments:

marts said...

Ko tunggu la taun depan baru dapat kek!

Mu ha ha ha...

awegedebe said...

Kek Pengantin 15 tingkat tu kat mana?

marts said...

Mencikkkk Stazzzzzzzzz!

jentayu said...

sabor je ler abg halym.. nampak je danish aku dah debor giler.. tambah debor bila kak hani dekat2 ngan mende tu.. aku berdoa setengah mati jgn la nampak.. rasa nak tercabut jantung masa tu.. sekali nampak gak.. ntah berapa kali aku rasa nak pengsan masa tu tuhan je ler tau.. dah lama abg balik pun aku rasa muka aku merah lagi.. hehe..

Anonymous said...

Staz,
Pembetulan, kek pengantin 11 tingkat (ke tingkat 11?) , sebenarnya sempat disorokkan oleh pihak berkenaan .
Tapi cucur badak itu gagal diselamatkan (masih bulat seperti asal....sepatutnya kena 'tarik' sedikit supaya berbentuk seperti cekmek molek....)

Lariiiiiiiiiii !!!!!!!!!!

marts said...

Waaaaaaaaaa

Uncle gilaks.

Mencikkkkkkkkkkkk!