Thursday, June 28, 2007

Maafkan aku Mandot Kepek..

Inilah dia kedai makan yang Mandot kata nak pergi tu tak jadik,last last Mandot melencong makan kat gerai..wakakaka (aku nampak adengan tu) mcmmana aku boleh tau dan nampak? Alkisah..suatu petang tu Mandot esemes kat aku dengan bangganya dia sedang berada kat Pizza berdekatan dengan kediaman aku (tempat terpaksa dirahsiakan) macam biasa dia mestilah dengan sayang dia dak Santos tu kan..aku pon berbalas esemes ngan dia..hehe dia tak taw aku juga sedang melantak bersama family aku dekat gerai berhampiran..Tup Tup selesai aku makan..aku terpandang kelibat pasangan sinonim atau lebih tepat pasangan secocok (Marts kau jgn nak ingat lain) baru aje sampai dan duduk sambil Mandot macam biasa mengontrol ayu..eh eh macam kenal je tu?? Eh tu Santos tu la..eh eh tu Mandot tu..eh pulak? tadi kata ada kat Pizza? hehe KANTOI..pehtu aku esemes dia balik..oit boleh order Pizza dari gerai tu ke? wakakakaka..ampun Mandot..aku berani ceritakan ini semula sebab ko takde kat Malaysia kan..hehe oit aku nak kirim suar jeans pendek buleh tak? ekeke
Malam semalam aku pergi ke Pizza Hut yang Mandot Kepek 'overlook' tuh..hehe.First time aku tak makan pizza kat situ,ngengada pi order spaghetti pulak..ok je la rasanya..tapikan nampak tak 2 ketul kepak ayam kat atas ni,pon ngengada jugak pi order kekonon nak kasik spaghetti berlaukkan ayam laa..ceittt! ayam tu kan rasa macam ayam tu baru je keluar dari telor ayam,ada la sikit sikit ayam tu rasa macam minyak gas..huh! bluwekkk

No comments: