Tuesday, June 26, 2007

Sports Day 2007

Ahad :- 24 Jun 2007

Pada asalnya sukan untuk tadika Nadhirah ni di jadualkan minggu depan 1st July,tetapi hari khamis yang lepas Teacher bagitau yang ianya di tunda pada hari Ahad ni pulak.Terpaksa aku batalkan segala aktiviti lain yang sepatutnya termasuklah program makan makan yang di janjikan seseorang.Melepas la,nasib baik tak jadi jugak pasal senyap je orang tu tetiba..
Ni juga first time participate acara sukan untuk bebudak tadika sebab masa Nisa' tadika dulu kami tak serta sebab masa tu kan tangan dia patah.
Punya la aku terkejut rupanya Nadhirah ni berpotensi jugak bersukan (sama macam bapak dia) banyak tu acara dia masuk! Ape ape je lah Nadhirah oii..janji kamu bahagia.Ini adalah salah satu acara yang dia sertai,lari sambil ikat kaki,mencikk partner lelaki pulak,polok polok plak tuh..huh! ekeke
Lepas satu satu acara peserta berehat sambil tarik napas dan bertenang..di antara peserta pesertanya sedang menanti giliran..
Eleh setakat kalau lari berganti ganti duduk atas belon aku pon boleh..hehe
On your Marts, get set.......tengok tu..Nadhirah fokus habiss..yang lain berangan..ekeke
Goooooooo....iyah..iyah..iyah..eh? ape pesen Nadhirah ni berlari? macam bejoget jek..ekeke Wah tengok tu..jauh dia tinggalkan peserta lain tuu..hehe leh jadik mcm Watson Nyambek nanti yek?
Ermmm..tak sah kalau acara budak budak kalau takdek CLOWN jemputan..kalau nak tau clown tu aku yang rekomen,di import khas dari Kota Baru,Kelantan.
Menanti acara penyampaian hadiah..
Satu pix je la aku tepek Nadhirah sedang amek hadiah ni..banyak sangat dapat..hehe
Hehehe..kami dari keluarga sporting taw.Tengok tu..aku dan Anne masuk parent's game.Tak payah produce pix kita main game ape la kat sini kan..sendiri mau ingat la..kan dapat hadiah menang 2nd place tuuu..seronok nyeee..

Banyak kamu dapat piala ye Nadhirah? 2 kejuaraan, satu tempat kedua dan satu tempat ketiga.Dapat hadiah dalam kotak tu lagi..Tahniah! Bangga kat anak abah sorang yang pendiam dan panas baran neh..ekeke.

3 comments:

vagg said...

clown tuh bang LYM yek?ekekeke

halym said...

mencikk..clown tu orang Kota Bharu..ekeke

marts said...

Setahu aku clown tu import daripada McDonald!!!!!!!

Cuma tukar mekap dan baju je. Tak lupa rambut oren pun tukar!