Monday, June 25, 2007

Seoul again..

Saturday:-23 Jun 2007 (Lunch Time)

Mamarts dlm pix ni ade je kat mana mana function makan.Tak kesah la,katanya azam tahun ni nak kasik perut dia ala ala moncit air atau Awang Boncit.Dia amek nasihat aku supaya cik Lin dan cik Cat senang untuk beranak pinak dan sebagainya.Berbalik kepada tajuk pada hari ini ialah pembalasan dendam oleh cik Anne untuk melantak kat Korean Style Steamboat yang famous itew.First time pegi dulu rasa macam tak kenyang pasal budak budak merengek sana sini.Kali ni bawak jugak budak2 ni tapi aku dah psycho derang awal2 lagik. cara macamana psycho derang tu korang belajar la sendiri,yang penting aku dan Anne kenyang tak terhingga kali ini.ekekeRobot Spiderman yang kelihatan tu adalah salah satu cara untuk membuat budak2 tidak mengganggu gugat ketenangan aku dan Anne menikmati hidangan seafood binatang binatang pilihan yang ada,tapi satu je yang aku terkejut! rupanya ada satu bilik khas untuk para peminat binatang eksotik,patut le maMarts sorang tu mundar mandir ke bilik itu biler aku dan Anne dalam keadaan ghalit menikmati hidangan,alih alih benda tu dah lesap ke dalam mulut dia,patut la tekocoh kocoh dia masak.hehe
Kali ni kami dok tepi tepi aje..ini pun cadangan maMarts tu,siang siang dia bgtau yang lam poket dia dah siap dah plastic itam,konon nanti leh songlap udang,sotong dan yang hok eksotik tuh,tapi aku nasihatkan dia baik baik,tak elok wat macam tu,Tuhan marah..ekeke
Danish!! penat aku dok Danish Danish Danish,sambil maknan masok lam molot..hehe tak jadi Spiderman tak sah kamu ye? Kali ini Nisa' tidak mengantuk lagi, dia mengambil inisiatif sendiri untuk memasak sama,tapi dia tak tenang jugak memasak sebab Danish ajak dia main panjat panjat..Nadhirah pulak tak kelihatan sebab dia dah kena beri amaran supaya jangan muntah!

1 comment:

marts said...

1. Halym buli Anne suh masak tuk dia. Dia tau makan je.

2. Bebudak dia tak kasik makan, semua pakat2 main je. Jadi senang dia nak makan.

3. Dia nak bungkus makanan depan orang, jenuh kena sabarkan.

4. Dia masak makanan untuk Nisa, kononnya, lepas tu dia lak yang makan balik makanan tu. Ayah mithali sangat!

5. Asyik nak makan cacing, belut, lintah dan macam2 makanan lagi. Semua makanan kat situ dia panggil lintah.

6. Halym makan, berak, pastu makan balik!

7. Mencikk. Makan bersuap!