Friday, March 30, 2007

Bekpest pagi tadi..

Pagi tadi lepas anta Nisa g sekolah aku dah beli dah kueh cucuk badak 2 bijik,aku dah makan,pastu anta pulak annie ke opis,dia ajak lak minum dulu kat restoren kat Bangsar depan main road tuh,Ahkak cemutmanis tau la kot tempat ni,tapi tak penah lak serempak ngan dia,lantak la dia..Ke sini memang pebret aku pekena mee sop atau soto je,duduk duduk sekali nampak orang order beehon sop,aku pon terai la..last last tak habisss..macam biasa annie kena perabih semua..wakakak..macam biasa jugak minuman stended ayaq halia o.Yang ini annie yang order,soto sup..ade la sikit sikit ghope macam nasik air yang aku pernah makan kat Rantau Panjang sedikit masa dulu..hehe. Tapi kepada sesiapa yang pernah ke Indonesia tentu pernah pekena soto depa kan? oh yang itu takleh celen oo..memang sedap bagai nak giler..Teringat masa pi Medan back in 1998,pepagi pekena soto hok nasik impit..terangkat beb.

1 comment:

cemutkeyengge said...

amboii...makan berdua noo...patut la pagi tadi aku lalu wat tak pasan jer...pekena soto sup ek?