Sunday, March 25, 2007

Lunch @Seoul Bulgogi

Aku sebagai first-timer ke sini pada mulanya agak kekok tetapi selepas sejam baru la aku dapat feel dan taste dia yang masyukk itu..sebab apa? aku leka memasak dari memakan..wakakak sedangkan kawan aku dok layan diri sendiri, lepas satu satu dia belasah dan bedal,mencik betul aku dalam hati tapi ape nak buat, tak boleh nak komplen pasal dah la dia datang seorang diri, then dia sponsor pulak tuh,aku dah ler datang satu batalion kena la 'serve' orang orang bawahan aku tuh..huh kalu aku tau aku mai laki bini ajer..tinggalkan depa kat nurseri,dah la tak reti makan,ada yang tanak makan,sakit perot la,nak muntah la,nak tido lah kat depan dapo dan maknan mentah yang banyak tu..So pix yang kat atas tu lah dapo aku..
yang ini dapo kawan aku..ko tengok ? beghape banyak dia makan? aku rasa ntah ader patblas kali dia dok masak benda yang sama,belum sempat aku nak telan yang aku punya, dia dah pon masak yang lain pulak..yang aku dok masak ajer tak sempat nak makan..last last kawan aku dah kenyang aku tak kenyang lagik,tepaksa la aku wat wat kenyang..Kawan aku pon semacam serius je tengahari tu,mungkin pasal aku mai lambat kot,janji jam 12 ,lagi seploh menet nak kol 1 baru aku muncul,mungkin juga dia tengah lapa kot,takpon gepren dia dah tunggu nak pi memetik munger kat Tasik Perdana petang tuh..ntahlah..
Tu ler pasal..kan aku kata aku first time ke sini,aku dah la tak makan nasik dari malam tu semata mata nak kosongkan perot,last last aku sewat jugak nasik yang ada..baru aku perasan yang aku sorang je yang mentekedarah nasik kat situ..malu seh..tu yang aku kata tadi tak sempat aku nak kenyang dengan makanan seperti udang,sotong,ayam,daging,ikan,eskrem,dessert,ABC dan air sirap.

Cuba teka mende hape ni? agak agak? ape? kue kentot? no no no no..hehehe Cipan tau kawan aku ni? sempat lagik dia pedajal dan psycho kan aku,saje je dia ambik minatang ni pastu taruk depan aku..last last aku berjaya gak pujuk bini aku telan..hahaha biarkan beranak lam pewot dia..wakakaka

7 comments:

Anonymous said...

wow.. menarik menu nko... nnti nko dah duit 72ribu tu.. leh la belanja aku mkn kat situ lak

>>>ape bende yg itam tu? abalon? mcm hati lembu jer tu

marts said...

Cipan!

Itulah hati mu encik Yoeb.

Halym menang loteri eh?

Wa ka ka ka...

cemutkeyengge said...

err...apasal aku tengok ada satu dua menunya cam siput vavi revus n kepala yu cicak jer...

marts said...

Bro, jom kita gi lagiks bulan April?

Wa dapat bonus minggu depan, he he he...

Anonymous said...

nko makan ibu lintah ke tu Lym ?

marts said...

Ceh!

Ibu lintah pulak!

halym said...

tu ibu lintah sedang pregnant tu ankel..