Thursday, March 08, 2007

Khas buat Ajipp..

Setakat KFC tu haku pandang sebelah mata je skrang dah..ORI ke tak ori,Spicy ke tidak..aku dah tak layan sangat..tak sedap mana pon...apa barang makan ayam seketol dua? keja kontrek wat bangunan kena NGAP sekor..wakakaka...jipp,cuba try yang ini..ala yang tertongok tuuu..haaa..baru la karan..khas aku panggang untuk ko..tapi tak taruk cili kehape benda..semata mata taruk kunyit jek ngan serbuk bawang..sori la..terentung pulak..sebok layan danish makan PIZZA..wakaka..haaa..jipp..makan lah..makannn..ekekeke

4 comments:

Ajipp said...

uii sodapnye..
rasa nak baham sekor hentak huhuhuhu..
abang lym nak bomohkan sape ni bawak ayam golek bagai ekekekke..

marts said...

Sedapnya nampak ayam tu. Meleleh air liur tengok.

Anonymous said...

wow...syedapnya nmpk...walaupon hangit...eheheheh

cuma aku moskel la...betulke halym yg panggang?
setau aku,dia mana reti memasak
goreng telur pon hangit
wakakakak

halym said...

aku buat semata mata utk ajipp tersayang..akakaka