Sunday, March 18, 2007

Maafkan aku Ajipp..

Siapa yang pernah ke Kota Damansara tentu tahu landmark McDonald drive-thru ,tempat makan kaki fast food dan juga tempat deting orang orang yang sedang senget atau sengal bercinta,ekeke.tapi maaplah,aku tak ke restoren orang rambut kaler oren tu lagi,tak berapa nak karan dah,la ni bersebelahan tu sudah ada restoran KFC dan Pizza Hut nak kasik compete sama itu restoren..hahaha.
Cun jugak set-up kat dalam neh,depa buat untuk tarik perhatian orang kot..ala kosi meja kaler hijau tu depa beli kat IKEA tuh..kat umah aku ada..kat umah kawan aku kat Pasir Mas pon ada taw..
Aku sebenarnya tak berapa makan ayam neh..tapi kan depa yang paksa aku makan,jadi aku makan la..jangan salahkan aku pulak..aku nak rasa aje sedap ke tidak..dah lama aku tak makan..

2 comments:

marts said...

Tak suka original. Mcm tak bersemangat je ayam dia!

Ajipp said...

btol tu marts..