Sunday, March 25, 2007

Mee Hailam

Huh,kalau aku tau baik aku mintak makan Korean style BBQ ke, makan Seafood kat Tanjung Harapan.Port Kelang ke atau lebih canggih lagi dinner kat Hotel Armada PJ ke..aku dengar makan malam kat hotel tu paling sedap antara hotel hotel kat KL neh..Apapon alhamdulillah la,aku ngusik ajer tadak niat nak POW dia pon..elerhhh setakat aku mintak mee hailam laju je dia nak banjer..cuba aku mintak yang grand grand mcm kat atas tuh,dah tentu dia kata lagi doploh taon lagi kot,masa tu kan dah buleh kuar 'one-third' kat EPF..wakakak Terima Kasih la dengan lejeki yang tak terduga malam jumahat lalu..Tapi kan tukang masak tu buat punya la pedas nak mampos..esok tu aku sakit pewot..aduhai,tak ikhlas ke dia nak banjer haku.? muahahaha
Jangan tanya apa apa pasal pix ni ok, saja je aku close-up, untuk memastikan tiada unsur2 jenayah atau pon sebarang percubaan untuk menakut nakutkan aku dengan mee campuran binatang peliharaan atau serangga yang menjadi fobia aku dan aku memang sengaja nak kasik korang cemuruk..hehehe

3 comments:

Unknown said...

*slurp*
apsal laa taim2 aku lapo ni laa teGerak ati aku nak bukak bloG abG halym neh.
dem.

Anonymous said...

first time aku mkn mee hailam kat situ.. mmg pedas.. sambil menangis lym dibuatnyer

marts said...

Eke ke ke haku pong tunggu Yoeb belanja jugak!

Wa ka ka ka...