Friday, March 30, 2007

Sappedek sate..

Balik keja malam tadi aku singgah beli sate kat area perumahan,bukan sedap pon satenya,saje je nak lepas gian.Aku cadang nak makan sengsorang tu yang beli 10 cucuk je,seisi rumah dah tentu lena di ulit intan,biler aku order je terus brader tu tanya nak nasik impit tak,lantas aku jawap ndak..siap siap dia bungkus pastu dia cakap ader nasik impit kena charge extra limaplosen,takde hal la kan..

Sesampai kat rumah,bila aku bukak bungkusan,sempat pulak aku ambik gambo ni,saje nak kasik Ketua Kampung Datuk Harun cemuruk,tak pulak aku syak pape, terus makan aje sampai laaaa habiss sambil layan citer Di Sebalik Tabir lakonan P.Ramlee dan Jins Samsuddin @Astro Ria.Selepas makan tu aku belek belek la balik gambo yang aku dah hambek tadi..baru aku perasan sesuatu yang hilang..

Yaaa laa...nasik impit takde? yang ado si timun dan si bawang je kan tu? nak kata aku dah telan,sebelum aku jamah aku dah snap gambo ni..betul lah..memang brader tu ngok ngek idung kemek botullah dio..sempat je dia kelentong aku kan..ntah kalo dia lupa taktau la..malam kang aku nak repeat balik kat gerai dia..nak claim balik nasik impit aje..sate dia tak sedap la..kuah kacang lagi la hampeh..

3 comments:

marts said...

Ha ha ha tu la kena sumpahan. Kan dah kena tipus.

Bila kita nak gi Awan Besar ye?

Tingat haku orang gi Awan Besar ko bawak kereta arah KLANG!!!

Wa ka ka ka...

cemutkeyengge said...

wakakaaa...ko kena tipu mamat jual sate ek?

halym said...

huh pantang tengok owangmakan,dia pon ndak jugak..moh le sekarang g Awan Besar..wakaka