Thursday, March 01, 2007

Lunch @Seksyen 8,PJ

Hari off yang lepas,aku tak buat apa kat rumah(bukan takde keje) saja je aku wayang tak nak buat kerja kerja rumah sehari tu..(sori Yang,i need my own time to rewang) ekeke..Aku pegi la lepak kat tmpt kawan aku (Ketua Unit cawangan penduduk Petaling Jaya).Kat situ pelbagai kemudahan yang menjadi kesukaan aku ada..yang Utamanya adalah INTERNET,lepas tu pree pulak..memang la aku suka kan..sempat la aku belayar ke seluruh dunia sambil puas aku mengejas mulut/bibir aku yang kejap kejap terjuih,bengot dan tersimpul simpul dek melayan telatah sengal+senget dan mental kengkawan cyber..hehehe..tu ler aku malas nak pegi cc sebab orang2 sebelah selalu charge aku ni tergolong dlm kategori mental jugak..puas belayar then sempat pulak aku tengok movie,dengar lagu dan sbgnya.Niat aku nak rembat apa2 yang patut ajer pastu balik rumah,last2 aku sangkut kat situ sampai waktu LUNCH,mcm aku kata tadi kan selain dr kemudahan yang aku dapat tadi,aku juga dapat makan pree..sila rujuk pix di atas tu..kebetulan aku tak bawak duit..hehehe,kawan aku tu dia jenis mudah kesian..kalu aku mintak makan kat hotel pon aku rasa dia mesti bawak agaknya..dah banyak kali aku pow dia..wakakaka.Ok,berbalik kepada pix tadi tu..tu ler..aku tak sampai hati nak taruk lauk mahal mahal..yang sebelah bawah tu aku punya..ala yang tertonggok ikan kembong pecah perot tu..macam idop je lagi kan ikan tuh..siot jer..hehe.Tp kan..cuba perati dekat dekat pasan tak kawan aku tu ambik lauk ape?..Patut lar dia bawak aku di ke gerai makan tu..rupa rupanya kan kat situ ada dia jual ****** goreng tau..cuba perati betul betul..kan?kan?kan?

4 comments:

Anonymous said...

Tenuk tau! Masa bila amik gambar menatang tuh? Aku tak perasan pun.

Bapak Cipan!

cemutkeyengge said...

wah wah wah...baiknya kawan ko tu lym...

Anonymous said...

ehhh.... sedapnya lintah masak lemak !!!!
besar besar pulak lintah tu, mesti lintah tengah pregnant !!

halym said...

besalin dah lam pewot kawan aku tuh..ekekeke