Saturday, March 03, 2007

Online..

Biler la aku nak masukkan streamyx ni? baru la laju sikit biler online kat umah..Tapi biler aku pikir pikir balik..ah membazir ah..kat rumah pon biler ader mood je aku online..lagipon pengacau banyak kat dalam rumah tu..pantang je aku ON pc,mula la berbondong bondong 3 orang tu mai nak tau..ye..ye..kometer..kometer..jerit yang paling kecik..so aku akan online biler aku dok sengsorang jer la..tapi kalau ada Emergency tepaksa la aku bukak juga pc walaupun susah sikit nak bersenang senang dengan keybod..sorang dok kat atas pangku,sorang panjat meja dan sorang lagi wpun dah masuk tahun 1 mcm budak kecik merengek nak main komputer..last last aku yang kempunan..hehehe kejap je aku dah melalut..

Berbalik kepada pix,pasan tak bape kbps je speed tuh?laju kan? huh?kalu setakat nak donlod pape lagu ke movie ke,lupakan aje la..setakat nak masuk porum atau nak jengah Maybank2u tu buleh la..ala biasa la..nak check gaji dah masuk ke belum..hehehe..itu pon aku kengkadang kempunan nak masuk blog..nak tengok komen dan merapu kengkawan..huh kirim salam aje..lembab macam telor..Eh lupa lak,aku sebenarnya pakai dial-up jer..itupon dah lama gak ianya berbakti dengan aku pasal kat umah aku guna line tepon TM-Home prepaid,sebabnya aku tak pakai sangat tepon rumah,cuma ambik in-coming call ajer..buat apa bayar sewa rm26 sebulan kalu aku tak guna? hahaha terrer tak bajet haku?Aku laki bini dah pakai enpon,so save la bajet..ekeke..korang kalo nak buat cam aku pon boleh gak..so buat masa ni aku menten dulu la guna dial-up ni..ok gak pe?

Sebenarnya aku kat opis dah cukup mewah dengan internet server kelajuan tinggi selaju Supersonic (Katar jenles ni) aku buleh online biler biler masa dan kat situ lah aku habiskan masa donlod lagu,hapdet blog,masuk sana sini(jangan pikir lain ye) dan aku masih ingat ketika aku menyerahkan jiwa dan raga kepada forum amnet..sekarang ni saat itu hanya tinggal kenangan..aku sudah miliki KooL dan aku gembira si sini..

Baru baru ni TM_Home prepaid ni dah launch utk pengguna melanggan streamyx,tetapi lately aku dengar banyak pulak masalah dengan line ni..asyik problem ajer..so aku simpan la dulu angan angan tu,sementara aku kasik up-grade pc aku ke tahap Tenuk Jantan,siap ader coolent dan ekzos kat cpu tu..nanti laaa..ekeke..cadang nak up-grade Motherbod,Processer dan Rem je dulu,lepas tu cpu lama tu aku nak kasik kat Nisa buat dia belasah..tak leh share nanti hancus..wakaka.

Wah..aku dah pandai bercerita la..target tahun ini utk kurangkan gamba..ekekeke

* survey pengguna Internet di Asia dan seluruh dunia,
Biru - 64% Rest of the world
Hijau - 36% Asia

6 comments:

Anonymous said...

Mencikk. Tetiba pandai mengarut pulak!

cemutkeyengge said...

hmm...tulah...heran gak...

halym said...

jeles la tuh..huh

Ajipp said...

abang lym sama cam ajipp..
pakai dial up aje..
nak reload pakai ring2 kad..
jgn beli italk taww bang lym..
mahal..
cepat aje duit jalan hu hu hu..

halym said...

ye ke? patut ler..tapikan ring ring dah sosah nak dapat kat kedai..yang ader I-Talk je..pssttt..jipp nak sikit kedit..ekeke

Ajipp said...

die memang saje kurangkan jual ring2 bang..
nak lakukan italk yg mahal tu..
err..
nak kedit??
ekekekke nanti i banje u..
apa saja untuk mu bang lym..
aileviyu ekekekkee..