Tuesday, September 11, 2007

9/11 attacks & debus's birthday

Setiap kali tiba 11 September aku akan mengingati 2 perkara.Pertama, tragedi 6 tahun yang lalu,World Trade Centre New York di serang dan apa yang di sifatkan oleh Presiden Bush sebagai serangan terrorist.Tahniah Osama bin Ladin & co. kerana mengajar United States satu perkara..mereka sebenarnya tidak kebal! Tapi sebenarnya aku memang sukakan panorama New York City,biler nak sampai ke sana entah lah..

Dan keduanya ialah aku nak ucapkan hepi besday buat kawan KooL aku iaitu encik debus yang sangat hensem lagi macho.Oit biler lagi ni? aku dah tak sabar nak makan nasik minyak.Hari demi hari usia makin bertambah..Takpelah,semoga engkau juga tabah menghadapi hari TUA yang mendatang.hehe.

3 comments:

Anonymous said...

thanxs my prend,tunggu la..nnt aku blanja ko kat bazar ramadhan

halym said...

aku nak Pizza !

Anonymous said...

hepi besday gak debus.. banjer aku sekali yer.. ayam golek madu