Monday, September 24, 2007

Ke bazaar Ramadhan..

Aku hanya sukakan suasana ini aje..suasana petang di bulan Ramadhan..suasana ni bertempat di Seksyen 6,Kota Damansara..tetapi ianya tidak sama..tidak sama dengan.......walaupon sebenarnya aku teramat rindukan suasana petang dan juadah jualan di Bazaar Ramadhan di Taman Datuk Senu,Sentul.Aku membesar di situ..terlalu banyak kenangan..owhh...menggamit memori..

Macam biasa..penuh sesak dengan orang membeli juadah berbuka..aku setiap hari ke sini..semakin tidak ada pilihan pula menu menunya..terpaksa la dengan berat hati membeli,nak memasak tidak ada masa..dari satu gerai ke satu gerai..hanya mencarik untung aje..langsung tak kena dengan selera aku..aku cerewet bab makanan dan masakkan ni..aku biasa makan yang pedas pedas dan sedap sedap ajer..aku tak suka pedas yang manis..mencikk

Nasik kukus dan ayam goreng berlada...Hmmm...suka pula aku dengan menu yang baru ujud ni..Tapi Ya Allah...oraaanngggg!!! ramainyaaaaaaa....tak menang tangan pulak..lepas tu mula la malas aku nak berkerumun kat situh..aku tak suka suasana yang sesak..mencik lagi.

2 comments:

Misz HoNey said...

dah xbesh la pasar ramadhan kat seksyen 6 tuh abg lym...xdek pembaharuan

ekekekke

halym said...

aku carik gak kepeks kalo ada jual..hehe