Wednesday, September 26, 2007

Kalimah 'Allah' pada telor


Telor ni di beri tengok oleh kawan aku hari Ahad yang lepas..
Lihatlah kebesaran
Allah di mana tertera di situ kalimah Alif Lam Lam Ha terbentuk timbul dan mirip pula seperti uri.Sebelum ini aku pernah baca beberapa kali tentang kalimah tertera di beberapa objek,tetapi sukar untuk aku mempercayainya.
Tetapi kali ini ianya betul betul berada di hadapan mata aku!!
So aku dah tak dapat nak sangkal lagik.Satu perkara pelik berlaku semasa aku cuba untuk snap gambar ini ialah..imej telor ini cuba lari,(keluar dari screen) walaupon aku dah letakkan kamera betul betul mengadap telor tu,tetapi telor tu seakan tidak mahu imej nya di rakam.
Aku cuba membetulkannya beberapa kali,barulah berjaya..sangat pelik!
Aku teruja betol.!!
Subhanallah ajaibnya Ramadhan.

No comments: