Saturday, September 15, 2007

Naik LRT ke Jakel Tekstil

Petang Jumaat..aku Anne dan Danish kuar & park kete kat stesen LRT Bangsar.Malas nak tempoh jam kat KL waktu orang balik keja.Seronok betul Danish naik LRT yang dia panggil cun-cun.Aku pon tak tau nape dia panggil cun-cun..hehe.Masa pegi ni awal lagik..tak berapa ramai orang.Masa balik..Ya Allah! pening aku dok dalam..sendat macam sadin,sebbaik Danish OK.

Turun kat stesen Masjid Jamek dan jalan kaki ke Masjid India dan terus ke Jakel Tekstil yang pemes sekarang neh..aku ikut ajer..ntah sejak biler ntah Jakel ni pemes aku pon tak tau..hehe.Pastu aku tengok salesgirl kat Jakel ni lebih ramai dari pelanggan.Setau aku dolu dolu Globe Silk Store aje yang pemes,hehe.Aku jugak tak tau apa apa tentang jenis dan harga kain.Sib baik Anne ada..so yang aku reti pilih kaler yang diingini saje.

Tahun ni kami wat sedondon kain jalur kaler hijau pucuk pisang.Pix yang atas tu tak berapa clear,maklum ler guna enpon kamera tak canggih.Kami beli kesemuanya 15 meter dengan harga 12 hengget semeter.Tahun ni aku nak buat lagi baju melayu design Teluk Belanga.

*Masa nak balik sempat aku singgah beli nasik padang kat depan Sogo yang sedap tuh..hehe.

2 comments:

Misz HoNey said...

aku penah mkn kat nasik padang dpn sogo tuh abg lym. Mmg sedap...apekate abg lym banjer aku time bukak pose...byk pahle dapat bulan2 pose cenggini

ekekekkee

halym said...

aku ske makan waktu tengahari jek..jom la aku banjer..hehe