Monday, September 10, 2007

Merdeka Big Splash !

Saturday,8th September 2007
Sunway Lagoon
10am -3pm

Punyalah ramai orang..penuh sesak masa nak masuk..dia buat pulak laluan ULAR..berpeluh peluh aku dukung Danish..ialah tiket pree untuk 50k orang.Tapi yang datang approx. 70k.Tobat aku takmo gi dah kalo cemni lagi depa buat.

Dah lama tak pergi..last dulu tahun 2001.

Laju betul train tu sampai tak sempat aku nak tangkap gambar dia..jangan suruh aku naik pulak!

Naik lagi jambatan gantung..berayun dan bergoyang..hehe..kat sini pon kena beratur panjang..

Nampak tak tu..kapal yang berpusing berputar..ngeri ooo..ramai yang menjerit ketakutan..jangan suruh aku naik!

Perghhh...ramai betul maknusia..air kolam ni buleh di buat obat dah..pelbagai ramuan!

Seronok bebudak ni..aku kasik gak tiket kat Yayah & Co..tapi tak nampak pon? aku rasa dia naik train tu kot? takpon dia kat atas jambatan gantung? atau sedang leka makan..

Panorama kolam aku ambil dari jambatan gantung..ramai tak orang?

Sempat jugak aku tangkap gambar Jackie Chan (anak panah)..serba putih..tapi nampak imej belakang dia jer..

Malam tu pulak pergi dinner Anne dekat Mines Beach & Spa kat The Mines City.
dapatlah makan sedap sedap,puas puas dan kenyang kenyang lepas tu Anne dapat hadiah banyak termasuk cabutan Bonanza..berbaloi tunggu sampai kol doblas lebih,jangan marahh..hehe

2 comments:

Anonymous said...

kalau yg free nkolah yg dulu

halym said...

standard tuh..