Monday, September 17, 2007

Pak Guard Batu Cincin..

Ni lah dia tangan Pak Gad Batu Cincin yang Tenuk try ngorat arituh masa datang opis aku..Tenuk juga menunjukkan isyarat jari **** kat pakgad ni sbb tak kasik masuk..wakaka.

Posmen pon sama..ingin sangat berkenalan ngan dia..aku pon tak tau nape? Mungkin dia tergoda kat lelaki yang pakai batu cincin kot.Kebetulan pakgad neh SINGLE beranak lapan.Aku dah kasik dah nombor tepon posmen kat dia..Terpulang lah camner..korang bincang lah..hehe.

Tapi memang giler la batu cincin pakgad neh kan..Tengok la tu bagak tak bagak batu cincin dia,ianya terdiri dari batu Nilam dan Delima jenis mahal..Original kaler lain,lepas aku snap gambar bertukar pulaks kaler dia..Cantik ooo...mencikk.

Aku takde larr nak pakai cincin gegedang cemni..rimas laa..aku tengok M Racoli sempoi je pakai cemni kan?Pakgad ni kata sebijik cincin tu berharga rm15k.Pecaya tak? aku langsung tak caya..hehe.

Ni kalo kena penumbuk memang belubang lak ah paler..bahaya gak kan? nanti orang jahat tahan tengah jalan pastu kerat jari tuuu naye..eiiii..takottt.

10 comments:

jentayu said...

tgk batu2 besar2 ni tiba2 teringat kat kawan2 aku masa dok hostel..

sorang kawan tu pakai kerongsang kaler merah agak besar kat tudung dia..ada lak kawan penyibuk ni dok tegur2..

"mak aih kerongsang.. cam butang ultraman.."

spontan dia jawab..

"memang butang ultraman pun.. nampak ni.. ni dah tukar kaler merah.. biasa kalau dah merah raksasa tak hidup lama.."

aku memang gelak sakan masa tuh..

halym said...

opocot??

ape Makgad batu cincin wat pepagi buta?

Anonymous said...

dia terpegun tengok cincin pakgad tu...

Misz HoNey said...

lam cincin tu ada jin dak abg lym??

ekekekke

marts said...

Ngape tangan tu macam tangan Halym je?Sebab keriput sana sini!

Misz HoNey said...

btui ke tgn abg lym tu Marts??

terserlah sghla keTUAan abg lym kalo cenggitu..

ekekkeke

halym said...

Manda...gosok cincin tu boleh kuar Tenuk 3 ekor..konyet pon ada leh kuar..hehe

MENCIKK...aku lom keripot lagik..mencikk kat Marts dan Manda suka berganding kutuk bab neh..aku pakai losen Johnson & Johnsen tiap tiap malam taw..

marts said...

Halym, ko toksah bohong la.

Losyen J & J tu guna tuk buat benda lain kan? Halaym suka JJJ! Wa ka ka ka larikkkkk

Kadang2 ko bawak opis kan? Kasik bibik cleaner tu pakai.

Aku tau la. Eke ke ke...

minahmuar said...

pakgad nie mesti jenis nak attention tu yg pakai cincin yg batu bagak mcm nie.

betul tak betul batu tu hanya jauhari yg mengenal maknikam. tapi batu bagak mcm nie mmg mengundang bahaya ler. tapi dia pakgad kan sure orang takut nak rompok dia, nauzubillah!

halym said...

Marts mencarutt di bolan poser..mencikk


PakGad ni besnes batu cencen kak..hehe