Thursday, September 20, 2007

PDA-phones for me?

O2 XDA ATOM LIFE

-HSDPA 3.5G
-3.6MBPS
-1GB MEMORY
-INTEL Xscale.
-PXA 270 Processor/624MHz
-MICROSOFT OFFICE WORD/EXCEL MOBILE
-3-D SURROUND SOUND+SRS WOW HD
-2 MEGAPIXELS CAMERA
-2.7 TFT QVGA QUEEN SCREEN
-BUILT IN WIRELESS LAN (802.11b/g), WIFI

Reviews;
1."The Atom Life is one of the most feature-packed PDA-phones we've clapped eye's on." -Cnet Asia
2."The Atom Life is without a doubt one of O2's most promosing devices in its 2007 product lineup."-Cnet Asia

3."The XDA Atom Life is one impressive PDA phones that will have your life whipped into shape.''-Stuff
4."The XDA Atom Life's high-tech functions bring you the best of both worlds."-S'pore Tatler
5."If there is a beauty pageant for PDA phones,it is quite likely that the Atom Life will be crowned queen with its good looks and great functions."-Digital Life

18 comments:

Anonymous said...

hoh
hari tu kata setia dgn motorola cokia tu jek
ni nk ganti PDA plak?
x yah la,lym
rugi je beli kalau nk cari urup A kt kibod pon amik masa seminit!

ekekekeke

cemutkeyengge said...

la ngengada ko neh, mandor bomba mana leh pakai PDA...nak kira air bukan pakai PDA kan...ekekeke...dah tak yah nak perabes duit beli PDA...

cemutkeyengge said...

lagi akak nak tambah, PDA mana leh kena air, nanti rosak. Buatnya ko tengah bagi arahan tetiba terpancuq ayor dari hos bomba kena PDA ko tu, sape nak jawab eh...

(huhu...siri kutukankutuki di bulan puasa neh...

halym said...

waaaa....mencikkk
beskut pendengkist...wakakaka

akak..lupa nak taruk..PDA ni waterproof..hehe

lepas tu saya dah haramkan sebarang enpon di bawa ke tepi pantai..wakakaka

nak jugak..nak jugak..nak jugakk..muahahah

Anonymous said...

Halym maner layak pakai PDA..
dia kan buta huruf....larikkkk...

Huzzy

halym said...

aku buta hurup jer..yang lain lain aku celik taw !!
nak nak lagi yang berkenaan syahwat..
wakakakakaka cabotttt

Anonymous said...

PDA copek hang bang lym.anak kocik2 lagi tu.kang dibuek baling kuceng dek danish nt.Naya.uhuhu

Anonymous said...

rentikan la man

minahmuar said...

beli jangan tak beli. biar pape ase bergaye....

kuikuikui..........lantok nko ler lym,,,,

halym said...

sebbaik Akak Nor sayang kat haku mcm biasa...muahahaha

Anonymous said...

lym , ko nak bertenet pakai PDA tu ke ?

huhh, pentiru !!

cemutkeyengge said...

waakaka...huzzy, halym buta huruf ek? wakakakaka...

dia buta mata kot tapi tangan dia mungkin tak buta...kui! hambek ko lym...bluekkk! nak eksen ngan PDA ek...aku akan pastikan PDA ko tu terbakar masa ko pi padam tandas umah orang tebako...

(ini adalah siri kutukan pagi jumaat aku pada ko...)

"kudhkucu" - dan ini pula adalah huruf yang aku terpaksa type untuk mengutuk ko...

Misz HoNey said...

kalo abg lym bg adiah besday aku PDA tuh msti besh kan...besday aku pon xlame laie neh..

ekekeke

halym said...

wakakaka ankel
aku bukan pentiru
aku hanya KUTU...wakaka

oit oit akak cemutmanis,keras nampaknya kutukan di shoutbox?? huwaaaaaaaa....mencikk
tp nak wakakakaka jugak la kak akak..akak penjeles kan??? cam ankel tu..muehehe

Mandot...besday aku pon dah tak lama lagi dah..ankel,take note ye..aku nak selebret kat KLCC cam ritu..hehehehehe

Anonymous said...

ko nak selebret pakai tema apa lak kali ni lym ?
tawon lepas dah jadi mekdonel, tawon ni uncle suggest ko jadi shrek boleh ?

cemutkeyengge said...

uncle, suwoh dia seleberate pakai tema spongebog! muahaha...takleh aku nak bayang halym pakai uniform kekotak kuning tu...

cemutkeyengge said...

*spongebob eh...!

halym said...

mencikk..hehe
taon neh aku nak selebret dgn tema The Red Devils..muahahah